3 Aralık 2013 Salı

Yılbaşı -DIY-

Yılbaşı hazırlıklarına çok çok önce başlamış biri olarak ben "kendin yap" projelerini araştırmaya çok öncesinden başladım.İlk olarak evimdeki süsleri değerlendirdiğim için şimdi paylaşacağım DIY'leri henüz denemedim.Ama denediklerimi en kısa zamanda sizinle paylaşacağım.

İşte en beğendiğim ve yapılışı kolay olan kendin yap projeleri :



ampul dediğimiz şey her dakika patlayan bir şey işte şimdi onları geri dönüştürme zamanı.
Tutkalladığınız ampullerin üzerine simleri dökün ve işte karşınızda yılbaşı süsleriniz.


Kitaplığımın üzerinde bunu deneyeceğim resmi hemen paylaşırım beni takip edin :)


Harika bir yeni yıl sofra süsü olur bunlardan.


Cam kavanozlara,mumluklara su doldurun ve size yılbaşını çağrıştıran her hangi bir çiçekle ve yüzen mumla yapabilirsiniz.


yapması biraz zor ama harika olmuş.Bu tip çerçeveler ikea'da mevcut.


Eski bir kavanoz ve oyuncak arabayı bir araya getirmenin en şık hali.Bunu da denemeliyim.


İstediğiniz şeklin şablonunu çıkarıp üstüne sim dökerek bu güzel tabloları yapabilirsiniz.


Ben bunu düz bir tabakta yaptım ama bu halide çok şık olmuş.


Hazırladğınız sofralar için güzel bir tamamlayıcı.
Not:eğer kalabalık bir masanız varsa isim yazarak da kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder