22 Haziran 2014 Pazar

Flormar Alışverişi

Flormar'dan aldıklarım :
Flormar geçirdiği değişimler sonucunda uzun zamandır ilgimi fazlasıyla çekiyor. Normalde oje almak dışında kapısından geçmediğim flormar mağazalarından artık çıkmıyorum. Üstelik çalışanları da çok sempatik. Özellikle Brandium ve Paladium çalışanları favorilerim.

  • smoky eyes carbon black kalem : 13.90 TL
  • style matic eyeliner S04 ve S03 : 13.90 TL
  • crazy look maskara black ve fuşya: 19.50 TL
  • passionate dots invisible powder: (%50ind.) 10.13 TL
  • revolution perfect lipstick R17 deep bordeaux: 18.25 TL
  • oje kurutucu: 10.25 TL
  • nail dot: 4.50 TL
  • tırnak fırçası : 4.50 TL



style matic eyeliner krem rengi göz kalemini annemlerle ımkahvaltıya giderken kullandım 
gözün içine sürülen beyaz kalemler bana çok itici geliyor ama bu kaleme bayıldım.
üstelik flormardaki satış temsilcileri bu seriyi ellerine dövme yapmak için kullanmışlardı ve tüm çabalarıma rağmen çıkmadı.
13.90 TL



swatcları


ve bu seride en çok beğendiğim iki ürün "maskaralar"
aslında aklım en başından beri pembesindeydi fakat ilk önce siyahı aldım çünkü ihtiyacım vardı ama diğeri tamamen pembe aşkı :)


crazy look maskara black 19.50 TL



ve bende pigmentli hali ve kalıcılığıyla hayranlık uyandıran Crazy Look Fuşya Maskara 19.90 TL


pembe rimelimi uygulamak için kullandığım ürünler



kendime uzun zamandır fiyatı iyi ama ihtiyaçlarımı karşılayacak bir matlaştırıcı toz pudraya ihtiyacım vardı ve bloggerların övdüğü "passionate dots invisible powder" da karar kıldım.
10.13 TL


ikinci hayranlıkla aldığım ürün: revolution perfect lipstick R17 18.25 TL




sıra geldi tırnaklara;

oje kurutucu büyük boy 10.25 TL
tırnak şekil uygulamaları tanesi 4.50 TL


flormar alışverişimden çook memnun kaldım ve brandium avm flormar çalışanlarına bayıldım. Kendimi tutmasam bir sürü şey daha alabilirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder