9 Haziran 2014 Pazartesi

Tatilin ilk günü- Çanakkale, Gelibolu, Cunda

Coook uzun yolumuz var ve ben uykusuzum ama yinede Nayad Bal yüzüğümü gösteririm :)


Girdiğimiz bir benzin istasyonunda minik bir hayvanat bahçesi vardı. Bu tatlı pony favorim 


Gelibolu'da babaannenin okuduğu ilkokulu görmek babanın anılarını dinlemek ve sonra da Türk Kahvesi Keyfi :)
Not: kediciksiz olmaz!

Gelibolu Sahil Derya'nın Yeri


"On mondays we wear black"


Alaeddin Konserveleri, yasayan bir binaydı keşke içine de girebilseydik 





Bayraklı Baba Türbesi ve Hamzakoy

İmdaaat ucuyorum !!!


DUR YOLCU !!!!


Nayad Bal takılarım 


Hala gelmedik sıkıldım :/


Kaz Dağlarının baş döndüren oksijeninde gözleme lezzeti mmmm...


Bir nevi krokan yapılmış bu kuruyemişleri eve gidince yapmayı planlıyorum.


Uzun zamandır içtiğim en lezzetli şey: Karadut Suyu


Odamın en huzurlu köşesi


Karpuz terliklerimle frape uyumu :)


İlk günün sahil kombini 


Sol baştan; babam, ben ve annem


Lezzetli makarnam :)


Tatilin ilk günü hep özeldir bu yüzden hemen paylaşmak istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder