1 Ağustos 2013 Perşembe

Organix Şampuan

Teyzemin eczanesi sağolsun denemek istediğim her ürünü kolaylıkla deneyebiliyorum.Daha önce organix'in pek çok şampuanını, saç maskesini, bakım yağını denedim ve çok memnun kaldım.
İşte daha önce kullandıklarım :
Cherry Blossom Şampuan:
Saçlarımı bir sarı bir siyah yaptığım için çok yıprandı işte mucize bakım ürünleri :


ilki saç maskesi ikincisi ise banyodan sonra nemi alınmış saçınıza uyguladığınız yağ ikisi de mucizevi 

En son aldığım ürün ise :

Cocoa butter şampuan hakkında bir sürü güzel şey duydum ve test ettim.Söylenenlere göre gerçekten saçları uzatıyormuş.Şimdilik sadece bir kere kullandım ama kokusu için bile kullanılır.Çikolata içinde yıkanıyormuş gibi hissetmek isterseniz yanına bir de kakaolu duş jeli tavsiye ederim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder