22 Haziran 2014 Pazar

Twist ve H&M Alışveriş ve Kombinim

twist indirimini uzuuun zamandır bekliyordum ve sadece iki parçayla kendimi sınırlamak zorunda kaldım.


bu sarı tunik twist'te içinde penye uzun bir elbiseyle satışa sunulmuştu ve elbise 90 TL'di bana oldukça fazla geldiği için sadece tuniği aldım ve indirimde 50 TL 'dı. Bende kendi penye elbiselerimle kombinledim. Üstelik sadece 24.90 TL.(h&m)


brandiuma gitme amacım "h&m"


bu çanta hem gündüz hem de gece için çok kullanışlı ve fiyatı da çok uygun sadece 24.95 TL




işte H&M ve Twist'ten aldıklarımla yaptığım kombin:

  • kimono H&M 34.95 TL
  • askılı body C&A 12.90 TL
  • kolye H&M 10 TL (indirimde kaçırmayın)
  • twist etek 90 TL (%50 ind.)
  • çanta H&M 24.95 TL
  • ayakkabı zara 29.90 TL(indirimden)



yüzükler H&M




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder