9 Haziran 2014 Pazartesi

Ucuz ve Zararsız Makyaj Malzemesi Arıyorsan ; Essence

benim cildim çok problemlidir, hem akne problemim var hemde çok hasas bu nedenle sadece dermokozmetik ürünlerin fondotenini kullanabiliyorum. Ama diğer ürünler için marka takıntım yok kaldı ki çok harika bir makyaj bilgimde yok sadece kendimi kurtarıyorum. Benim esas favorim sephoranın kendi ürünleridir. Çünkü hem kaliteli hem de diğerlerine göre uygun, ama yok daha hesaplı bir şeyler olsun derseniz kesinlikle "essence" sizin yardımcınız olur.
Sizlerle bir kaç favorimi paylaşmak istedim:

neredeyse her gece makyajımda kullanıyorum. Altına The Balm'ın göz makyajı bazıyla müthiş oluyor. Bende ki rengi 02 coffee to glow 

Neredeyse her gün kullandığım ve hem sürümü kolay hem de kalıcılığı süper olan tek eyeliner. Hem ucuz hem kalıcı hem de kolay sürülebiliyor.


Essence markasından ürün almaya başladığımdan beri vazgeçemediğim ve vazgeçmeyeceğim tek ürün. I love punk'tan tek farkı daha zor sürülmesi.


Yaz aylarında güzel bir bronzluk isterseniz Sun Club serisi tam sizlik. Üstelik tek ben değil deneyen her arkadaşım memnun kalıp yenisini aldı. Bendeki rengi Blondes-lighter skin


Be Loud serisi hala satışta mı bilmiyorum ama cilt rengime en uygun allık olarak günlük makyajımda severek kullanıyorum.


Saydığım ürünlerin hepsi hem hesaplı hem de kaliteli... Denemenizi tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder