12 Aralık 2013 Perşembe

gratis&watsons alışverişi


alışverişimin genel görünümü:


watsonsdan aldığım şeker mi şeker lipbalm balmi ve Rimmel Rujum


balmi yapı olarak ve koku olarak çok başarılı bir lipbalm eos yumurtaların tam anlamıyla çakması ama başarılı bir çakması 



Makyak bloglarında fazlasıyla övülen bu ruju denemeden duramadım kendi dudak rengi rujumu annem çok sevdiği için ona verdim onun yerine Rimmel'in meşhur mor kapaklı rujundan aldım.



sırada gratis alışverişim var


essence her zaman ürünlerini bayılarak kullandığım bir marka bu tüyleri pembik fırçayı likit eyelinerlarım için aldım


bodycare&spa kremiyle yeni tanıştım ve bayıldım sanki böğürtlenleri ezip elime sürmüşüm gibi kokusu da harika 


maybeline color tattoo pink gold daha öncede beğenerek kullandığım çok fazla renk vermesede harika bir ışıltı veren jel eyeliner



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder