13 Aralık 2013 Cuma

sunum her şeydir :)

İnsan rejim yaparken yediği şeyleri daha sevimli daha özenli hazırlıyor en azından bana öyle oldu.
Ne yesem bir özen bir sunum telaşı ama benim onları daha güzel yememi sağladığı sürece sorun yok.
Özellikle meyve yemeği sevmeyen biri olarak böyle sunumlar beni hep cezbediyor.

benim için kışın yazı yaşamak demek muz kivi ve mandalina gibi kış meyveleri yazı ayağınıza getiriyor



Portakalı soydum sunumuma koydum.İstediğiniz her meyveyi içine koyabileceğiniz portakal kapları.Oyması zor olsa da elmayı da denemelisiniz.


Kışın karpuz yerine ananas ile yıldız yapabilirsiniz.


ve işte benim favorim yazın içine dondurma da atarsanız mükemmel olur.Kavunun içini çıkarıp kabuktan kase yapın ve içini de dondurmalıkla top top yapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder