9 Aralık 2013 Pazartesi

Bu aralar morale çok ihtiyacım var

bu ne bir tanıtım me bir moda ne bir kültür akımı yazısı bu çok kişisel bir yazı.
Uzzuuuun zamandır başlamak istediğim diyetime bazı sağlık problemlerim nedeniyle başlayamamıştım.Bugün rejimimin ilk günüydü her pazartesi rejime başlıyorum dedim dedim ama bu sefer başladım hemde bir detoks günüyle başladım.

Neler yiyip neler içtiğime geçersek???

Sabah-Öğle-Akşam: yulaf+yoğurt+ananas yedim
ara öğünlerimde bir sade türk kahvesi,yeşil çay,papatya çayı içtim
ayrıca bugün sevgilimle gittiğim sinemada da o güzel mısır kokularına karşı direndim ve salatalık dilimlerimden yedim.

İlk günümü özetlersek kendime koyduğum kilo hedefi 55 yolum uzun ve yorucu ama ilk detoks günümü azcık baş ağrısıyla atlatmak üzereyim.Rejim yapıyor olmanın faydalı yanlarından bir tanesi de çok ekonomik bu gün sadece kahve ve yeşil çaya para verdim :) geri kalan her şey evden :)
Gün gün ne yedim ne yaptım fotoğraflarla sizinle paylaşmaya çalışıcam Allah yardımcım olsun :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder