10 Ağustos 2014 Pazar

Hafififm Hafifsin HAFİF :)

İsterseniz ara öğün isterseniz ara öğün olarak kullanabileceğiniz iki tarifi sizlerle paylaşmak istedim.
İlk olarak benim genellikle kahvaltı olarak tükettiğim bir tarif, 

malzemeler:
yulaf
yabanmersini, ahududu (ben bu meyveleri seçtim siz başka seçebilirsiniz)
yoğurt (süzme yoğurt ve ya normal yoğurdun suyu alınmış ve çırpılmış)

Sunum yapacağınız kabın altına önce yoğurt sonra yulaf en üstüne de meyveler 
AFİYET OLSUN (:


Yaptığım diyettin kilit noktası yoğurt çünkü çok fazla yağ yakıyor. Bu nedenle hem ana hem de ara öğünlerimde bol bol yoğurt tüketiyorum. Ben bu tarifi genelde ara öğün olarak tüketiyorum. İşte tarifi,

Malzemeler:
Ahududu, yabanmersini (hep bu ikisini kullanıyorum çünkü hem lifli hem de diyetime uygun)
süzme yoğurt

Yapılışı: mikser ve ya el blenderında bütün malzemeleri karıştırın be servis kabına alın
AFİYET OLSUN (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder