30 Temmuz 2014 Çarşamba

ZARA indiriminden neler aldım ?

Her markada %90'a kadar indirim var fakat benim en beğendiğim ürünler ZARA'daydı. Ben ağırlıklı olarak pre-fall ve ya kış ürünleri aldım fakat zamansız yazlık parçalara da bir daha göz atılabilir.
İşte ZARA indiriminden bana düşenler ...


Denim görünümlü leopar desenli sweat 89.90 ₺ dan 29.90 ₺ düşmüş. Denim de leopar da her sezon hayatımızda olacaklar bu nedenle pre-fall ve kış için mantıklı bşr seçim aklınızda olsun !!!


Beyaz kazak kışın en sevdiğim parçadır ve bir sezonda bir sürü beyaz kazak eskitebilirim. Bu beyaz kazak 99.90 ₺ den 39.90 ₺ 'ye düşmüş. Yapı olarak kalın ve kış için ideal farklı renkleri de mevcut ayrıca az da olsa crop top havası da var :)


Yazlık parça olarak aldığım tek ürün askılı ince beyaz bluz. Sımsıcak yaz günlerinde hem serin hem de rahat bir kurtarıcı olabilir. Fiyatı 29.90 ₺


Peplum hayatımıza yeniden girdiğinden beri ondan vazgeçemiyorum. Belkide beli olduğundan ince gösterdiği içindir :) Bu fotoğrafta gördüğün kısım aslında bu bluzun arkası, çünkü önünde kocaman V bir dekoltesi var ve ben bu kadar abartı dekolteyi sadece sırtta severim. Fiyatı 29.90 ₺


Her sezon favori olabilcek hatta torunlarınıza bile kalabilcek bir gömlek fiyatı 39.90 ₺ ve ZARA'da sezondaki uçuk fiyatlı halinden beri istediğim bir gömlek.


İŞTE BENİM BU ARALAR İNDİRİMDEN ALIP DA EN MUTLU OLDUĞUM ÜRÜNLER BUNLAR :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder