20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bol Oje Dolu Gratis Alışverişi

Evdeki oje sayım haddinden çook fazla olmasına rağmen sadece oje almaya girdiğim Gratisten aldıklarım.

Baby Lipsleri tek tek deniyorum ve en en çok verdikleri doğal renkleri seviyorum. Ancak yapısı fazla kaygan ve biraz rahatsız edici.
Rexona isteği annemden geldi o yüzden büyük ona küçük bana.
Nivea kremleri anneannemin favorileridir tabiki benimde.
Gülşah asetonu ise bulmak pek kolay değil ama en koyu ojeyi bile tek seferde çıkarabiliyor herkese tavsiye ederim.


Ve işte benim cici ojelerim. China Glaze, wet n wild ve sally hansen ojelerim bu mevsimden başlayıp kışı da etkisi altına alan metalik renklerde.



Wet n wild çok övüldü fakat ben ojesi dışında bir şeyini beğenemedim. Concealer çok vasat. Kapatıcılıktan eser yok :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder