22 Ağustos 2014 Cuma

Bittigine en çok üzüldüklerim

Bu torbanın içinde biten ürünlerimin arasından seçtiğim ve keşke bitmeseler dediğim ürünler var: 
İlk olarak dönüp dolaşıp aldığımve cildime en uygun pudra, physicians Formula mineral wear talc-free pudra creamy natural rengi. Yine bundan sonra başka limanlara yelken açtım ama kürkçü dükkanına geri döncek gibi duruyorum.


Bu ürün ise The Balm concealer light/medium. Yoğunluğundan ve kapatıcılığından memnun olsam da hatta çizgilerime de dolmamasına rağmen ürünü tekrar almam çünkü kapağı çok kolay kırılıyor. Ama ama ama bu hale gelmesine yine de çook üzüldüm.


Ve yine çok severek kullandığım hatta Make up forever dan aldığım ilk ürün, aqua black krem göz farı ama benim kullanma amacım tabiki eyelinerdı ve çoook başarılıydı. Hem kalıcı hem de sürümü kolay herkese öneririm.


Cildime uyum sağlayan uygun fiyatlı nadir fondotenlerden birisi de Maybelline Affinimat 14 cremy beige. Cildimde parlama ve ya sivilce yapmadı fakat bunu bir daha almam çünkü artık makyaj malzemesinde çok beğendiğim bir ürün olmadıkça bu fiyatlara makyaj ürünü almaktan vazgeçtim çünkü ihtiyacım olmasa bile fiyatı için bir şeyler almaktansa az ve öz almak daha ekonomik.


Ve tıpkı pudrası gibi dönüp dolaşıp aldığım en en sevdiğim fondotenim, Physicians Formula mineral wear sun beige. Hem mineral yapılı hem parlama yapmıyor hem de sivilceli ciltler de bile porselen etkisi yapıyor.


Garnier 02 numaralı göz roll-on'u makyaj yapmadığım günlerde hem gözlerimi aydınlatması hem de nane etkisiyle ferahlamak için almıştım ve çoook memnun kaldım.


Ve işte son zamanlardaki en favori ürün, Lee Stafford kuru şampuan. Ben bütün kuru şampuanların buldukça deneme boylarını alıyorum ve aralarından en beğendiğim bu oldu.


Bu ürünleri çok çok uzun zamandır kullanıyorum ve öyle bir iki günlük denemelerle yorum yapmadım. Umarım yardımcı olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder