30 Kasım 2014 Pazar

vanilya kutu ayın favorisi

Nuxe ürünleriyle ilk kez vanilya kutu sayesinde tanıştım ve en sevdiğim dermokozmetikler arasına girdi. Özellikle favorim olan BB kremi artık vazgeçilmezim. Kasım ayı vanilyasında da Nuxe harika bir set göndermiş. Özellikle ayın sonuna kadar beklemek istedim çünkü 1 ay boyunca kullandıktan sonra yorum yapmak istedim.

  • İlk olarak 24 saat etkili- ki gerçekten etkili vücut sütünden bahsetmek istiyorum. Kış geldiğinde kuruluktan pul pul dökülen ben(hatta egzama hastalarının kullandığı duş jelini kullanacak kadar) bu krem sayesinde nemli bir cilt bir günü geçirebiliyorum.

  • İkinci ürün ise benim en çok çekindiğim üründü çünlü cildim sivilceli ve karma. Buna rağmen iki günde bir de olsa kullandığım nemlendiricili yorgunluk giderici bakım kremini sevdim. Nemlendirmesinden çok ciltte bırakttığı ferahlığı sevdim.

  • Son olarak da gül yaprağı özlü makyaj temizleme suyundan bahsetmek istiyorum. Tüm cilt tipleri için hem yüz hem de göz makyajını çıkartmakta kullanılıyor. En az bioderma sensibio h2o kadar başarılı. Tek sorun gül kokusunu cilt ürünlerinde sevmemem :( Fakat çevremdeki herkesin dediğine göre cildi yatıştırmakta gül suyu birebirmiş, artık ne kadar doğrudur bilemem :)
mutlu pazarlar, iyi haftalar




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder