13 Kasım 2014 Perşembe

Gratis-Watsons Ortaya Karışık

Öncelikle Essence'in çok merak ettiğim oil control paperını yani makyajın belli bir zaman sonra kustuğu o yağı alan ürününü çok merak ediyordum ve sonunda Brandrium Gratiste buldum.

Daha sonra aramın hiç iyi olmadığı wet'n'wild markasına bir şana daha vermek istedim ve o çok meşhur farından aldım.
Annemin vazgeçilmezi Maybelline Rocket Volume maskarayı yanında fiyat farkı olmadan yeni çıkarttıkları göz makyajı temizleyicisiyle aldım ürün hafif yağlı ama temizlemesi başarılı üstelik deneme boyu değil tam boy :)

Watsonstan da Pastel Nude serisinin Grege ojesini ve daha önce başka blogger/vlogger arkadaşlarda görüp denemek istediğim Rimmel Nail Nurse aldım.

Uzun zamandır çook bayılmadığım sürece Gratis-Watsons alışverişi yapmıyorum bunlarda tamamen ihtiyaç bazlı :)


Keyifli mutlu günler ... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder