3 Ağustos 2012 Cuma

Lezzetli Meyve Salatalari

Benim gibi meyve yemekten pek fazla hoslanmayanlar icin bu salatalar cok uygun.
Bugun sizlerle iki tarif paylasacagim ikiside hem hafif hem leziz

1.Tarif :
Kucuk bir kavunu alip icini cok derine kadar inmeden cikariyorsunuz ve bir kase olusturuyorsunuz.Cikardiginiz parcalari karpuzu elmayi seftaliyi armutu kucuk kucuk parcalar halinde dogruyorsunuz.(tabi bunlar benim sevdigim meyveler siz istediklernizi koyabilirsiniz)
Ben tatli ihtiyacimida karsilamak icin meyve salatimin icine hindistan cevizi de koydum ve oldukca lezzetli oldu :)

2.Tarif :
Bu sefer normal bir salata kasesinin icine hazirladim :)
icindekiler :
Suzme yogurt veya normal yogurdu karistirarak krema kivamina getirebilirsiniz
seftali elma uzum ve birazcik armut
(benim sectiklerim tabiki)
Yine tat versin diye hindistan cevizi ve bu sefer kiyilmis badem koydum

ikisi de ogle yemegi ihtiyacinizi karsilayacak kadar doyurucu afiyet olsunnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder