8 Ağustos 2012 Çarşamba

El Bakimi

Ellerimi ve ozelliklede tirnaklarima takintili biriyimdir.Bu nedenle surekli el veya tirnak bakimi ile ilgli seyler arastiririm ama genelde her banyodan sonra ya da yaz aylarinda havuzdan sonra bu uygulamayi yapiyorum.
İste benim en pratik tirnak bakimim:
Ilık suda ellerimi yumusattiktan sonra tirnak etlerime SallyHansen cuticle remover'ı surup biraz bekliyorum.Daha sonra kendi cubugu yardimiyla olu deriyi itiyorum.Ellerimi iyice yikadiktan sonra siz herhangi bir kremle yapabilirsiniz ben oriflimedan limon aromali(limon bagimlisi oldugum icin) kremi ellerime ve tirnaklarima iyice emdiriyorum.Butun bu islem bittiginde tirnaklarinizdaki farka inanamayacaksiniz.

NOT: tirnaklarinizda sararma varsa kremlemeden once limonlu suda bekletebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder