3 Ekim 2014 Cuma

Makyaj Alışverişi #nealdim?

Yaklaşık bir iki aydır makyaj alışverişim diğerlerini geçti çünkü daha öncede söylediğim koleksiyonumda ki pek çok ürünü attım ve neredeyse sıfırdan başlıyorum. İşte son zamanlarda aldıklarım.

Uzunca bir zamandır hem gece hem gündüz kullanabileceğim kalıcı bir ruj arıyordum. Sephora 10 saat kalıcı rujlardan 4030G rengi tam benim dudak rengim.



Kaş kalemi kullanmaya saçlarımı siyaha boyattığımda başlamıştım çünkü sarı kaşlarımı siyah yapmak zorundaydım. Şimdi tekrar sarıya döndüm fakat kaş doldurmaktan vazgeçemiyorum. Ben bu zamana kadar Yves Roche kaş kalemi kullanıyordum fakat Sephoranın kaş kalemlerinin yapısı ve rengi bana daha uygun geldi. Benimki 01 Clair Light rengi.


Bütün makyaj bazları alerji yaparken sephoranın makyaj bazıyla tanıştım ve vazgeçemiyorum ama Benefit the pore fessional da da aklım kalıyordu minik boyunu görünce hemen aldim. 1 aydır kullanıyorum fakat öyle aşırı bir mükemmellik göremedim.


NYX full coverage concealer CJ12 green rengi kırmızı lekeleri gizlemekte çok başarılı. Tavsiye ederimm 


Ve yine NYX ve çook merak ettiğim allığı, PB12 terra cotta. Daha kıyamadım ve denemedim bu nedenle yorum yapamıyorum.


İşte ünlü Gratis indiriminden aldığım The Balm Nude Dude Volume 2 far paleti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder