14 Eylül 2014 Pazar

#sonzamanlardanealdım? EN BEĞENEREK ALDIĞIM MAKYAJ MALZEMELERİ

İlk olarak yıllardır vazgeçilmezim, hem 10/10 kapatıcılık hemde problemli ciltlerin dostu fondötenim "physicians formula natural beige"

En son wet'n wild faciasından sonra tamamen kaliteli ürünler alma kararı aldım özellikle de cilt ürünlerinde. Wet'n wild concealar gözlerimin içini ve dışını mahvettikten sonra soluğu Sephora'da aldım. "DiorSkin Sculpt Concealer 002"



Vee işte çoook çoook istediğim "The Balm Voyage" makyaj paleti. İçi de dışı da harika ba-yıl-dım !!!

"DiorSkin Compact Powder 003" concealer da pudra da cildime tam uydu ve hiç sırıtmıyor. Kapatıcılığı da oldukça başarılı fondötensiz bile cilt rengimi dengeleyebiliyor.




Gece makyajlarında aydınlatıcıya destek için aldığım H&M'in göz kalemi. Far bazı ile bütün bir gece gözümde kaldı ve alerjik bir tepki olmadı. Yani Wet'n Wild alacağınıza gidin H&M makyaj malzemelerine yönelin.


H&M makyaj süngerlerini bir aç kullanımdan sonra atarım diye aldım.


Üçgen yapıları sayesinde en ince noktalara bile ulaşabiliyorum.


Bronzerım yine değişilmez markam "Physicians Formula pH matchmaker bronzer". Benim tenime oldukça koyu fakat yüz hatlarımı belli etmek için senelerdir kullandığım bir ürün.



Flormar maskaralarım gözümü şişirdiği için (benim gözleriminde başına gelmeyen kalmamış) "YSL Babydoll Maskara Seti" öncelikle çok alakasız olacak fakat harika bir kokusu var. Hiç akmıyor ve kirpikleri tek tek ayırıp kıvırıyor.


Son olarak alakasız olsa da "ZARA Black Parfüm" üstünde doğru düzgün hiç bir koku kalmayan bende bile kalıcılığı 10/10 fiyatı da çok uygun DP parfümlerle zehirleneceğinize ZARA parfümleri deneyin.


son olarak bu ürünlerin hepsi aşağı yukarı 1 aydır elimde ve deneyimlediğim ürünler. Benim cildim çok problemli ve kimseye dokunmayan ürünler bana dokunur. Ama bu yazıdaki her üründen sonsuuuuuuzz memnunum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder