2 Eylül 2014 Salı

Sonbahar/Kış Alışverişi

Öncelikle belirtmeliyim ki bu sezon indirimleri çok akıllıca değerlendirdim ve Sonbahar-Kış sezonuna uygun her parçayı topladım.

ilk olarak Topshop indiriminden aldığım kot ceket:
59.95 TL


deri detayını ve bol hırkaları çok severim. H&M de bu tür şeyler çok var ve sezonun iki hit parçası birleşmiş; "deri" ve gri"


pembe eteğimi sadece rengi için bile alırdım ama kendime sezona uygun midi bir etek arıyordum ve pembe olması da en büyük avantajı oldu.
Montumu ise Koton'dan oldukça uygun bir fiyata aldım. Benzerlerini en ucuzu Twistte olmak üzere çok görmüştüm fakat fiyatları nedeniyle almamıştım, bu nedenle Koton'da görünce hemen atladım :)


Tayt ve kazak ikilisi benim favori çiftimdir. Bu el örmesi kazak Yargıcı'da 50 TL civarı bir fiyata düşmüştü ve annemle hemen yakaladık :)
Şal ise zamanında bayıldığım ama uçuuuk fiyatı nedeniyle elimi bile sürmediğim bir üründü 15 TL olduğunu görünce tabiki ona da atladım :)


bu tarz bir şapka uzuunca bir zamandır arıyordum fakat istediğim gibi bulamamıştım. Ama bu şapka tam benim kafamda !!!


Son olarak aldığım bu küpeler çok abartı olsalar da 90'lar bu kadar içimizde ve POP tarzı aramıza dönmüşken almadan olmazdı.


bu alışverişte belki de en sevdiklerim bu pantolonlar fakat resimleri çok kötü çıktı :(
Dalgıç pantolonlarda boyuma göre bulmakta çok zorlanıyordum ki ummadığım bir marka olan Gusto'da karşıma çıktı ve son 2 tanesini ben kaptım!!!


Kilo vermeye başladığım için pek çok pantolonum olmuyor, başta da yüksek belliler çuvallaştı. Bende H&M'den bu denim yüksek bel pantolonu aldım ve aldığım diğer ürünlerle küçük bir kombin yaptım.


Bu sezon sivri burunlar her yerdeler özelliklede düz ayakkabılarda. İnanması zor ama bu ayakkabıyı ZARA'dan sadece 30 TL'ye aldım.


Bütün bu ürünler aylardır fotoğraflanmayı bekliyorlar umarım hepsini beğenirsiniz. Ben kış gelsin diye sabırsızlanan birisi olarak bunları giymek için gün sayıyorum. Hepsini giydikçe kombinleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder