5 Kasım 2013 Salı

Yeni Ciciler Hoşgelmişler

Parfümde de tercihim GUCCİ :)





Tüm makyaj bloglarında okuyup merak edip aldığım ama çok da memnun kalmadığım bir ürün : Rimmel London-stay matte 


NYC Beyaz Kajal Göz Kalemi-pek memnun kalmadım çünkü gözü yapış yapış yapıyor bu nedenle kullanımı hiç rahat değil.


Son olarak Flormar'dan aldıklarım. Makyaj fırçaları okadar profesyonel bir düzende duruyordu ki denemeden duramadım.Fırçanın tüy döktüğünü söyleyenler olmuştu fakat ben uzun zamandır kullanmama rağmen tüy döktüğüne rastlamadım benim için tek eksi özelliği ise fazla yumuşak olması onun dışında her şey süper.



Not:buarada çantasını seyahatlere giderken makyaj fırçalarımı koymak için kullanıyorum.

Flormar long wearing ruja ise ailecek bayıldık!! Annemle bu ruju kapmak için evde savaş veriyoruz en yakın zamanda bir tane daha alınacak :)



Bu şeker mi şeker oje ise 90lardan kalma ojelerimize benziyor ama keşke sürüldüğünde daha fazla sim üzerinde kalsaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder