5 Kasım 2013 Salı

H&M Alışverişi Ama Bu Sefer Farklı

Türkiye'deki ilk H&M açıldığından beri kıyafetlerimi aldığım tek yer neredeyse ama büyük beklentilerle kozmetiğinde canım ülkeme gelmesini bekliyordum ki ilk haberi gazetede okuduktan sonra daha da umutla beklemeye başladım.Fakat herkes benim gibi bekliyor olcakki aradığım ürünleri çok zor buldum.
Ama aldığım bütün ürünlerden çok memnun kaldım.Bu alışverişi yapalı uzun zaman oldu fakat denemeden,emin olmadan bir şeyler yazmak istemedim.

İlk olarak kalem rujlarla başlayalım.Özellikle kırmızı olanı oldukça pigmentli ve rakipleri yarışabilcek derecede dudakları nemlendiriyorlar.






Cildim çok hassas ve her şey hemen alerjim yapıyor bu nedenle özellikle far alırken çok korkarım ama bu metalik far paletine bayıldım ve hiç düşünmeden aldım.Oldukça pigmentli ve kalıcı.İlk seferinde far bazıyla diğerinde ise bazsız kullandım ve bazsız olmasına rağmen hem çok pigmentli hem de çok kalıcıydı.Makyaj bloggerı olmama rağmen emin olarak söyleyebilirim ve öneririmki harika ürünler.





Bu da benim gibi sakız delisi bi kız için ideal makyaj çantası :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder