25 Mayıs 2014 Pazar

Polonez Köy - Riva Yolcusu

Polonezköy maceramız Leonardo'da başladı. Ben daha önce Leonardo'ya kışın gitmiştim ve hayran kalmıştım.Eski konakta yanan şömine, yağan karlar çok romantikti fakat kahvaltısından pek memnun kalmadım.Hem herkesle içiçe oturuyorsun hemde çeşit olarak diğerlerine göre az.


Boş banklar benim için hep yalnızlık demektir.


Galiba biraz boş alana ihtiyacım vardı bende boş bankları seçtim.


Yeşillik görmek,çimlerde stress atmak isterseniz doğru yerdesiniz.


Dış bahçe barı favorim :)


Bir kadeh şarap dertlerimizi silip atar 



Çok romantik birçift- iki demlik aşk 


beyaz ortancalar benim favorim 


ama papatyalar vazgeçilmezim


bizlere merhaba diyen tabelalar


sırada Riva var ...


Riva sahildeki kumlar okadar yumuşak okadar sıcaktı ki dayanamadık.


kızgın kumlardan serin sulara misali...


Riva'daki minik kale


Dönüş yolculuğu başlasın 



                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder