13 Temmuz 2013 Cumartesi

Yeni Watsons ve Paşabahçe Alışverişim

Bu sefe alışverişimin fotoğraflarını kitaplığımın pembe renkli bölümünde çektim.Gratisler bu kadar çoğaldığından beri Watsonslar pek uğradığım yerler olmasa da natilusa her gidişimde uğrarırm.İşte en yeni Watsons alışverişim :

ilk ürün panthane aqua light ağırlaştırmayan iki fazlı besleyici saç bakım spreyi henüz deneyemedim ama duyduklarımdan umutluyum en kısa zamanda deneyeceğim 
ikincisi ise watsons burun bandı çevremdeki herkesin övdüğü bu bandı denemek istedim
üçüncüsü ise makyaj fırçalarım ikiside okadar yumuşak ki kullanmaya kıyamadım
dördüncüsü ise watsons kare pamuk kuzenimde kullanıp bayıldığım bu yumuşacık pamukları herkese tavsiye ederim
beşinci ürünüm aslında özellikle annem için alındı bende faydalanıyorum :)
altıncı ürünüm ise en merakla beklediğim ürün denemek için deli olduğum bu duş jelinin kokusu bile beni mutlu ediyor.
son ürünü ise paşabahçeden aldım.aslında farklı bir ürünken benim için kağıt tutacağı olacaklar.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder