13 Eylül 2012 Perşembe

VOGUE FASHION NIGHT OUT -BagdatCaddesi

Fashion Night Out ülkemizde yapılmaya başladığından beri takip ediyorum.Şuana kadar hep Bağdat Caddesindeki etkinliklere katıldım fakat diğerlerini de hep takip ettim.İlk FNO benim için en güzeliydi,en beğenmediğim de geçen seneki FNO olmustu.Bu seneki VFNO'a gecersek -kesinlikle-gecen seneki ile kıyaslarsak cok basarılıydı.(gecmis zaman kullanıyorum cünkü ayagımın tozuyla bu postu hazırladım.)Özellikle müzikler cok iyiydi.En begendiklerim ise So Chic için çalan orkestra,GAP Dj'i ve Vogue podyumunun yanında yayında olan Virgin Radio'du.
En Etkileyici Ayrıntı Ödülümü ise MAC'e veriyorum.Sizce de hak etmiyor mu??





 Ayrıca gecen senelerde de oldugu gibi Benetton Vitrinlerinde canlı mankenler vardı.Bu senekinin güzel yanı ise sadece kadın manken olmaması.

GAP ve Bershka çok basarılı müzikler calıyordu fakat sesler fazla karısmıstı.

So Chic'le Pretty Woman da oldum :) Orkestra o kadar iyiydi ki hemen havaya giriyordunuz.


En eglenceli kısmı ise Guerlain Paris'in yeni parfümünün reklamında oynamaktı :)
INGLOT MAKYAJ STANDI :

VOGUE PODYUMU :
MAYBELINE MAKYAJ STANDI :
!! Bir de Gratis'te bir cekilise katıldık ve bu yarısmalarda ki sansım yine yüzüme güldü ve hediye torbası kazandım onların da postunu atarım.Tesekkurler Gratis (:
Peki Ben VFNO İcin Neler Sectim ?
VFNO'a tamamen blogumu düsünerek ve sevdiklerimle güzel vakit gecirmek icin gittim.Bu nedenle fazladan bir kokosluk yapmadım.Bu sene insanlar da diger senelere göre oldukca sadeydi-en azından BagdatCaddesinde.









- Siyah Kot(ZARA) ve Siyah T-shirt(OXXO) rahatlıgını tercih ettim.
-Ayakkabılarım bu gecenin yıldızıydı benim icin :) (NineWest)
-Takılarım oldukca karısık zaten bir cogu hediye 
-Cantam ise hediye (Afrodit)

Sonuc olarak herseyiyle güzel bir geceydi.Herkesin emegine yüregine saglık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder