14 Temmuz 2012 Cumartesi

ve geriye kalan ayrıntılardır..

Cuma günü kuzenim evlendi ve kokteyli vardı.Önce ailece kıyafet arayışı içindeydik daha sonra saçımızın derdine düştük en sonda makyajımızı nasıl yapmalıyız diye düşündük.
Kıyafet seçiminde dümdüz siyah mini bir elbise seçtim tam bir kokteyl elbisesiydi elbise ve takıları daha sonraki yayında paylaşacağım.

Bu yayında ise benim için düğünün en heyecanlı ve önemli kısmıyla ilgili şeyler paylaştım.
Öncelikle kuaförde makyaj yaptırmaktan hoşlanan biri değilim çünkü yeterince temiz olduğunu düşünmüyorum,üstelik bu kadar problemli bir cildim varken.Bu nedenle makyajımı evde kendim yaptım.Bu konuda aşırı başarılı olmasam da yaptığım makyaj çok beğenildi.Bende bana yardımcı olan malzemelerimi paylaşmak istedim.

Yüz:


öncelikle cildimi Bioderma Tonic ve Gülsuyu ile temizledim.Daha sonra Babe nemlendirici sürdüm.Cildim nemlendiriciyi emdikten sonra bütün makyajı uygulamaya başladım.

  • ilk olarak MAC Prep+Prime kullandım
  • daha sonra sadece aşırı problemli olan yerlere kapatıcı sürdüm(markasını bilmiyorum çünkü hediye)
  • her zaman kullandığım mineral bazlı Physicians Formula fondotenimi kullandım.
  • Flormar'ın bronz pudrasını hem yüzüme hemde vücuduma uyduladım
  • son olarak elmacık kemiklerime Physicians Formula allık uyguladım.
Gözler:

  • göz makyajında her zaman koyu tonları sevenlerdenim.Bu nedenle ilk olarak Make Up Forever Aqua Black likit eyeliner'ı kullandım.Akmasını istemediğim için eyelinerı sürdükten sonra parmagımla dagıtarak buğulu göz makyajı haline getirdim
  • daha sonra daha aydınlık olmasını istediğim bölgelere flormar 4lü farın sadece beyazını kullanarak daha aydınlık bir görüntü elde ettim.
  • son olarakta benefit mascara ile göz makyajımı bitirdim.(hem akmaması hemde dolgunlaştırma özelliğiyle benefit mascara oldukça başarılı)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder