28 Ocak 2012 Cumartesi

2012 İlkbahar Yaz yine rengarengarenk

GÜNES GİBİ PARLAMAYA HAZIR OLUN
Enerjinizi günesten aldıgınız ilkbahar yaz aylarında giyilecek en canlı renklerden biri sarı..Pek cok yerde sarı kullanılsa bile bana göre tamamen sarı elbiseler sadece esmer tende güzel duruyor.Bu demek degilki beyaz tenliler giyemeyecek.Sarı rengi diger renklerle özellikle zıt renklerle kullanıp istedikleri gibi giyebilirler.

Hımlama Hımlama Hindistan
Turuncu da bana göre esmer rengiydi fakat bu örnekleri görünce fikrim degisti.Bu rengi tek renk olarak kullanmayı sevmıyorum fakat blok desenlerde kullanmayı cok sevıyorum.Özellikle toprak tonlarıyla kullanımını cok begenıyorum.


Favori Rengim : PEMBE


pembe rengiyle ilglili yorum yapamıyorum cunku yazsam destan olur.Ben her tonunu her kıyafetle kullanıyorum.
Bir kaç renk ve bir kaç örnekte defilelerden gelsin..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder