18 Kasım 2011 Cuma

alısverıslemeceee

1.Kombinimiz daha spor parcalardan olusuyor:




mavı channel cantayı cok begendim bu kombindeki favorim :)

simdide ikinci kombinimiz cicili bicili kızlar için:






bu kombinde tek bir favorim yok cunku etegede ayakkabılara da bayıldım..Ayakkabılar hem cok sık hemde oldukca rahatlar.Daha once farklı bır yerde denemıstım fakat bırazcık uzun boylu olan sahsıma degıl daha normal boydakı (topuklu delısı) anneme uygun gördüm :))

3.Kombin "vintage" elbise :



cantamız malesef vintage degıl fakat daha buna benzer vıntage cantalar gördüm bu yüzden elbiseye uygun gördüm burdaki favorimde ayakkabılar.Cünkü oldukca ilginc ve hem modern hem retro havası var

4.Kombin kesinlikle beni anlatıyor..Tam Bir Renk Karmasası :






buradaki favorim beni tanıyan herkesin tahmin edebilecegi gibi ayakkabılar..

5.Kombin ates KIRMIZI :





buradaki favori parcamda vintage esintisi oldugu icin ve uzun zamandır kendisini aradıgım icin kırmızı canta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder